Semnare contract consultanță și expertiză vizând crearea unui portal web securizat
La data de 18 ianuarie 2022, în urma organizării unei licitații deschise, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, în calitate de autoritate contractantă, și IOT SOLUTIONS & CONSULTING SRL au semnat contractul având ca obiect ”Servicii de consultanță și expertiză Rezultat 3 proiect”, acest rezultat vizând crearea unui portal web securizat, destinat comunicării intrainstituționale în cadrul Ministerului Public.
Suma totală aferentă acestui contract pentru prestarea serviciilor este de 428.400,00 lei (incluzând TVA), acesta urmând a se derula până la data de 05.08.2023.
Contractantul urmează să elaboreze analiza de business pentru crearea portalului web securizat, caietul de sarcini pentru atribuirea contractului de servicii de dezvoltare și implementare portal web securizat și documentația pentru obținerea avizului Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informațională.
De asemenea, contractul vizează acordarea de către contractant a suportului tehnic pe parcursul desfășurării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de dezvoltare și implementare portal web (în etapa depunerii ofertelor și cea a evaluării acestora), în acest sens urmând să fie întocmite rapoarte tehnice de evaluare.
Realizarea și implementarea unui portal web securizat, în cadrul proiectului SIPOCA 764, este subsumată obiectivului general de creștere a capacității administrative a Ministerului Public, respectiv de a obține un sistem eficient de management al documentelor prin implementarea unei soluții informatice care să realizeze acest proces.
Într-o etapă premergătoare semnării contractului, a fost creat un grup de lucru instituțional, care a elaborat un document de inventariere și de analiză a modalităților/fluxurilor de lucru administrative actuale și a procedurilor aplicabile la nivelul structurilor din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție.
Totodată, după identificarea și clasificarea tipurilor de documente elaborate în cadrul structurilor și analiza gestionării acestora în sistem informațional, grupul de lucru a formulat un set de recomandări pentru eficientizarea și îmbunătățirea comunicării inter-departamentale în cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, precum și a comunicării dintre acesta și unitățile subordonate.
Documentul integrat, elaborat de grupul de lucru instituțional din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, urmează să fie valorificat de contractant pentru redactarea livrabilelor stipulate în contractul de consultanță și expertiză semnat.